Dukascopy
 
 
Wiki JStore Search Login

An existing connection was forcibly closed by the remote host
 Post subject: An existing connection was forcibly closed by the remote host Post rating: 0   New post Posted: Tue 25 Sep, 2012, 08:12 

User rating: 0
Joined: Tue 25 Sep, 2012, 07:52
Posts: 3
I get this IOException:
[framework] 2012-09-20 21:48:09,595 - com.dukascopy.transport.client.ClientConnector -2936186 [Mina_Thread_1] ERROR com.dukascopy.transport.client.ClientConnector  - Exception caught
java.io.IOException: An existing connection was forcibly closed by the remote host
   at sun.nio.ch.SocketDispatcher.read0(Native Method)
   at sun.nio.ch.SocketDispatcher.read(Unknown Source)
   at sun.nio.ch.IOUtil.readIntoNativeBuffer(Unknown Source)
   at sun.nio.ch.IOUtil.read(Unknown Source)
   at sun.nio.ch.SocketChannelImpl.read(Unknown Source)
   at org.apache.mina.transport.socket.nio.SocketIoProcessor.read(SocketIoProcessor.java:218)
   at org.apache.mina.transport.socket.nio.SocketIoProcessor.process(SocketIoProcessor.java:198)
   at org.apache.mina.transport.socket.nio.SocketIoProcessor.access$400(SocketIoProcessor.java:45)
   at org.apache.mina.transport.socket.nio.SocketIoProcessor$Worker.run(SocketIoProcessor.java:485)
   at org.apache.mina.util.NamePreservingRunnable.run(NamePreservingRunnable.java:51)
   at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
[framework] 2012-09-20 21:48:11,610 - com.sunkuo.net.system.JForexLogin -2938201 [(3977697) Client listeners invocation thread - 2] WARN  com.sunkuo.net.system.JForexLogin  - Disconnected
[framework] 2012-09-20 21:48:19,290 - com.dukascopy.transport.client.TransportClient -2945881 [Connection monitor] ERROR com.dukascopy.transport.client.TransportClient  - Error send synch request
java.util.concurrent.TimeoutException: No response from server. Request: {"reqid":"2","type":"hb"}
   at com.dukascopy.transport.client.TransportClient.controlSynchRequest(TransportClient.java:836)
   at com.dukascopy.transport.client.TransportClient.pingIoSession(TransportClient.java:631)
   at com.dukascopy.transport.client.TransportClient.pingPrimarySession(TransportClient.java:683)
   at com.dukascopy.transport.client.TransportClient.pingConnection(TransportClient.java:676)
   at com.dukascopy.transport.client.TransportClient.access$200(TransportClient.java:37)
   at com.dukascopy.transport.client.TransportClient$4.run(TransportClient.java:358)
   at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
[framework] 2012-09-20 21:48:19,290 - com.dukascopy.transport.client.TransportClient -2945881 [Connection monitor] ERROR com.dukascopy.transport.client.TransportClient  - Client disconnected, primary connection ping failed
java.util.concurrent.TimeoutException: No response from server. Request: {"reqid":"2","type":"hb"}
   at com.dukascopy.transport.client.TransportClient.controlSynchRequest(TransportClient.java:857)
   at com.dukascopy.transport.client.TransportClient.pingIoSession(TransportClient.java:631)
   at com.dukascopy.transport.client.TransportClient.pingPrimarySession(TransportClient.java:683)
   at com.dukascopy.transport.client.TransportClient.pingConnection(TransportClient.java:676)
   at com.dukascopy.transport.client.TransportClient.access$200(TransportClient.java:37)
   at com.dukascopy.transport.client.TransportClient$4.run(TransportClient.java:358)
   at java.lang.Thread.run(Unknown Source)


What can/should I do?
Thanks a lot.


 

Jump to:  

  © 1998-2024 Dukascopy® Bank SA
On-line Currency forex trading with Swiss Forex Broker - ECN Forex Brokerage,
Managed Forex Accounts, introducing forex brokers, Currency Forex Data Feed and News
Currency Forex Trading Platform provided on-line by Dukascopy.com